Service

Service

Veelgestelde vragen

Ik heb een serviceverzoek voor de woning/bedrijfsruimte die wij via u huren. Hoe kan ik dit verzoek indienen?

U kunt een serviceverzoek telefonisch aan ons doorgeven van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 11.00 uur. Daarnaast kunt u 24 uur per dag gebruik maken van onderstaand serviceformulier. Ook is het mogelijk een email te sturen naar klachten@parzijde.nl

Ik heb een serviceverzoek bij u ingediend. Hoe lang duurt het voordat deze in behandeling wordt genomen?

Serviceverzoeken worden naar urgentie in behandeling genomen. De meest urgente gevallen komen daarbij als eerste aan de beurt. Wij streven ernaar om alle verzoeken binnen 24 uur in behandeling te nemen.

Ik heb een serviceverzoek bij u ingediend. Wat nu?

Na ontvangst van uw serviceverzoek maken wij een inschatting of wij aan u verzoek kunnen voldoen.

Mocht dit niet het geval zijn dan nemen wij contact met u op en zullen wij de reden van de afwijzing met u bespreken.

Mocht dit wel het geval zijn dat zullen wij, of de uitvoerende partij, contact met u opnemen voor het maken van een afspraak ter plaatse. In sommige gevallen zullen wij eerst een afspraak met u maken voor een huisbezoek om het serviceverzoek met u te bespreken.

Ik heb een huurfactuur van u ontvangen. Hoe kan ik de huur betalen?

De huur kunt u middels bankoverschrijving naar ons overmaken. Op de door ons verstrekte huurfactuur kunt u precies terugvinden naar welk bankrekeningnummer u de betreffende huur dient over te maken. Daarnaast is het mogelijk om ons te machtigen om de huur maandelijks automatisch van uw bankrekening af te schrijven. Het machtigingsformulier kunt u terugvinden op onze website of klik hier.

 

Ik heb een huurfactuur van u ontvangen. Wanneer moet de huur voldaan zijn?

De huur over de betreffende periode moet vóór aanvang van deze periode bij ons op de bankrekening zijn bijgeschreven.

Ik heb een huurfactuur van u ontvangen maar ik kan niet aan mijn huurverplichting(en) voldoen. Wat nu?

Indien u niet aan uw huurverplichting(en) kunt voldoen dan verzoeken wij u direct contact met ons op te nemen. Blijft dit contact uit en loopt uw huurschuld op dan zullen wij onze vordering uit handen geven aan een incassobureau waarbij de incasso- en proceskosten op u verhaald zullen worden met mogelijk uitzetting tot gevolg.

Serviceformulier

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.